vrijdag 6 november 2015

Mijn droomhuis voor vandaag: kleurrijk in Zwitserland

Wanneer ik groen zie (ja, ook van jaloezie...op dit huis) moet ik altijd denken aan Jan des Bouvrie die jaren geleden de legendarische woorden: "groen kost poen" sprak. Natuurlijk maakt de man mooie interieurs maar hier heeft hij bij mijn weten geen gelijk in gekregen. Groen is nooit echt weg geweest en is op dit moment zelfs een hype. Denk hierbij ook aan de urban jungle trend van planten en afbeeldingen van planten aan de muur. Dat laatste zie je in dit huis overigens ook.

De prachtige poldersofa van Hella Jongerius lijkt het uitgangspunt voor het verdere kleurgebruik in de ruimte, veel grijzen, naturellen en witten, eveneens kleuren uit de natuur. Op de vide is ruimte gemaakt voor werken en slapen. En terwijl de een in bad zit kan de ander op de Togo bank ernaast een krantje lezen.....Ik kan de Zwitserse website waar ik dit huis gevonden heb overigens zeer aanraden ( my day with).
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten